Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Τι συμβαίνει με το blogger ;



Από χτες έκανε κόλπα το blogger… Είδα π.χ. τον …εαυτό μου με άλλο “νικ” από αυτό που έχω (εμφανίστηκε το “αρχαίος” που είναι το μικρό μου όνομα σε ανενεργό λογαριασμό facebook). Δεν έδωσα σημασία. Μετά ανέβασα μία ανάρτηση με τον όχι ευγενικό τίτλο “οι Made in Germany παπάρες του IPCC“, που την είδα ανεβασμένη, διόρθωσα και κάτι ορθογραφικά και  μετά δεν ασχολήθηκα.  Σήμερα το πρωί πάω να μπω στο blogger… Τίποτα.  Με τα πολλά μπήκα αλλά η χθεσινή μου ανάρτηση είχε κάνει φτερά. Ψάχνω μέσω google βλέπω ότι υπήρχαν ίχνη της στο cache,  και ίχνη ότι αναδημοσιεύθηκε σε 3-4 blogs, αλλά εξαφανισμένη από παντού.

Πήγα να μπω στον λογαριασμό μου, μού έβγαλε το παραπάνω ραβασάκι στα Ελληνικά.  Στην “κατάσταση Blogger” δεν φαίνεται να τρέχει κάτι διεθνώς. Και όσα ελληνικά blogs παρακολουθώ, να μοιάζουν παγωμένα στο …χτες. Προφανώς όλοι έχουμε το ίδιο πρόβλημα.

Τεχνικά προβλήματα υπάρχουν κατά καιρούς, αλλά με error message στα ελληνικά; Στην Ελλάδα μόνο “δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν”; Να πoνηρευτώ;  Να κάνω υπομονή; Σάμπως και μπορώ να κάνω ό,τιδήποτε εκτός από υπομονή;  Δεν παραγνωρίζω ότι πρόκειται για δωρεάν υπηρεσία… Αλλά αυτό το error message στα ελληνικά;…
archaeopteryx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...